در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

امتیازات تفکر شیعى در حوزه‏ى مهدویت


امتیازات تفکر شیعى در حوزه‏ى مهدویت

امتیاز معرفت شیعى به امام زمان نسبت به دیگران
 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:

البته اعتقاد به ظهور مهدى در دورانى از تاریخ ، مخصوص شیعه نیست؛ همه‏ى مسلمانان، اعم از شیعه و سنى به این معنا معتقدند؛ بلکه غیرمسلمانان هم به یک صورت معتقدند . منتها امتیاز شیعه در این است که این شخصیت نجات‏بخش بشریت را با نام و نشان و خصوصیات مى‏شناسد و معتقد است او همواره براى دریافت دستور الهى ، حاضر و آماده است. هر وقت پروردگار


ادامه مطلب ...

روى خط خبر

دفاع حامیان خاتمی از منافقان اشرف


تعدادی از اعضای فراری طیف منحله علامه مدعی تحکیم وحدت که در ایام فتنه به صورت ویژه از موسوی و کروبی و خاتمی حمایت می کردند، با انتشار نامه ای به حمایت از اعضای گروهک تروریستی منافقین پرداخته و مقابله دولت عراق با این گروهک تروریستی برای خروج از خاک این کشور را محکوم کردند!


ادامه مطلب ...

اخبار هفتگی

نماینده ولی فقیه در سپاه
باید نسبت به جریانی که مکتب ایرانی را مطرح می کند، هوشیار باشیم

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوالی درباره گمانه زنی های موجود مبنی بر کاندیدا شدن رئیس دفتر رئیس جمهور برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: دو سال تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است، اما تفکر مکتب ایرانی از جمله تفکراتی است که نه قابل فهم است، نه قابل توضیح و باید نسبت به این جریان هوشیار باشیم.


ادامه مطلب ...

یا زهرا ...

فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه ( س ) بر همه شیعیان هستی و حضرت مهدی و نایب بر حقش امام خامنه ای تسلیت باد



               


چرا علی(علیه‌السلام) سکوت کرد؟


یکى از مهمترین شبهاتى که وهابی‌ها با تحریک احساسات مردم، به منظور انکار قضیه هجوم عمر بن خطاب و کتک زدن فاطمه زهرا سلام الله علیها مطرح مى‌کنند، این است که چرا امیرمؤمنان علیه السلام از همسرش دفاع نکرد؟ مگر نه این که او اسد الله الغالب و شجاع‌ترین فرد زمان خود بود و ...

ادامه مطلب ...

وقتی که امام زمان(عج) شیعیان بحرین را نجات دادند

این روزها با بیداری اسلامی، شاهد تحولات گسترده‌ای در منطقه هستیم. اما بحرین حالت ویژه‌تری را به خود اختصاص داده و در کنار تمام صحنه‌های زیبای قرائت دعای فرج امام زمان(عج) در میدان لؤلؤ ، اینک بحرین شرایط مظلومانه‌تری را به خود گرفته و تمام شیعیان و مسلمانان واقعی در بحرین شرایط سختی را تجربه می‌کنند.
به گزارش جهان اما این شرایط، به گونه‌ای دیگر مسبوق به سابقه است و آن هنگامی است که پادشاه بحرین می‌رفت تا با دسیسه وهابیون زمانه خود، شیعیان بحرین را به شهادت برساند اما با عنایت مستقیم امام زمان(عج) شیعیان بحرین نجات یافتند.

ادامه مطلب ...

آنجلینا جولی در لیبی به دنبال چیست؟

آنجلینا جولی در روزهای اخیر به مرزهای لیبی و تونس سفرکرده و برای ترمیم وجهه آمریکا در میان مردم، از آوارگان حمله ناتو و قذافی به مردم بازدید می کند.

                          

ادامه مطلب ...

70 دانستنی جالب درباره غذاها، میوه ها و اجسام

علیرضا سهیلی در یکی از مطالب اخیر وبلاگ "میقات" نوشت:
آیا می دانید در قرآن واژة «شفا» برای «عسل» بکار رفته است.1

آیا می دانید پیامبر فرموده اند: «علیکُم بالشفائین القرآن و العسل»( برشما باد دو شفا دهنده یکی قرآن و دیگری عسل)

آیا می دانید در مرغداریهای صنعتی برای رشد سریع جوجه ها به آنها آمپول های هورمونی تزریغ می کنند؟

آیا می دانید حبوبات بخصوص نخود اگر خیس شده شود و آب آن بدور ریخته شود موجب نفخ نمی شود؟



ادامه مطلب ...

حجامت چیست؟


بوسیله حجامت خونهای آلوده و غیر قابل استفاده (مانند روغن سوخته وسایل نقلیه) از بدن خارج می شود. این خونها به مرور زمان در پشت و برخی دیگر از نقاط بدن جمع شده و در فرصتهای مناسب به تدریج توسط بدن خارج می شود اما عملکرد بدن در این زمینه بسیار کند است به گونه ای که به مرور زمان بر تراکم این خونهای آلوده افزوده می شود و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.



ادامه مطلب ...

اخبار هفتگی

آیت الله یزدی
مقام معظم رهبری برای شخصیت آقای هاشمی بسیار هزینه کردند

آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شرایط کنونی کشور ما بحمدالله با رهبری های دقیق و مدبرانه مقام معظم رهبری با عبور از بسیاری از فراز و نشیب ها و به خصوص مشکلات سال گذشته و بالاخص مسائلی که معروف بود به فتنه فتنه گران به گونه ای حل و فصل شد که کمترین زیان را برای نظام داشت و بیشتر چهره واقعی کسانی که علیه نظام حرکت می کنند برای جامعه مشخص شد.


ادامه مطلب ...

روی خط خبر

اخراجی ها تحریف شد
سی دی مونتاژ شده فیلم اخراجی های 3 با متنی که در حمایت از فرقه سبز تدوین شده، به صورت گسترده در سطح شهر تبریز توزیع می شود.

اضافه می شود، متن فوق شدیداللحن بوده و کلمات نامناسبی نسبت به نظام و انقلاب در آن درج شده است.


ادامه مطلب ...