در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فروشگاه دلونگی

                                   


متنوع ترین فروشگاه محصولات دلونگی ( DeLonghi ) ، فلر( Feller  ) و محصولات آرایشی ، بهداشتی والرا (  Valera ) فروش به صورت جزئی و کلی به همراه جوایز نفیس و دوسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.


آدرس : تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا روبروی سازمان بورس و اوراق بهادار . تلفن : 88776760


                                         

عید غدیر

عید سعید غدیر خم بر عاشقان ولایت مبارک

وی‍ژه نامه شهادت امام باقر (ع)




ایمان و علم در نگاه امام باقر (ع)


پنجمین امام شیعه، محمدبن على بن الحسین(ع) ملقب به باقر در سال ۵۷ ق در شهر مدینه دیده به جهان گشود. مادر ایشان، فاطمه دختر امام حسن(ع)، زنى با جلالت و بزرگوار بود به طورى که امام صادق (ع) از ایشان با تعبیر «زنى بسیار راستگو که در آل حسن(ع) مانند نداشت» یاد کرده اند. بدین ترتیب، امام باقر(ع) نخستین کسى است که پدرش از نسل امام حسین(ع) و مادرش از نسل امام حسن(ع) است. روز تولد آن حضرت را اول رجب و در برخى نقل ها سوم صفر دانسته اند.





ادامه مطلب ...

مقام امام مهدی(ع) در استان حِلّة عراق

حلّه، وارث بابل است و بابل و «سوراء» و اطراف آن کمی پیش از ظهور اسلام  و پس از آن، مرکز علم و مرکز اصطکاک اندیشه‌ای میان اندیشمندان هندی‌ و ایرانی از شرق و سریانی‌ و آرامی از غرب بوده است. سپس آنجا تبدیل به پایگاه شیعیان شد و شیعیان بغداد برای قدرت و استحکام و شکست ناپذیری آن دعا می‌کردند و بر خود می‌بالیدند.

ادامه مطلب ...

به فکر همه باش!

شهادت امام جواد ( ع )  تسلیت باد

                                     به فکر همه باش!


با کاروانى سفر مى کردم و مسئولیت آماده کردن غذا و آب و هر چیز لازم را پذیرفته بودم . این کار را به خاطر سیر کردن شکم خود و تنها نبودن در سفر قبول کرده بودم . مردم خوبى بودند. قبلا گفته بودند که حاضرند مرا رایگان به سفر ببرند، اما نمى خواستم سربار آنان باشم .


صبح زود حرکت کرده بودیم . نزدیک ظهر براى نماز و ناهار توقف کردیم .  جاى با صفایى بود ؛ آب و درختى داشت ؛ منظره ى خوبى دیده مى شد و نماز خواندن و ناهار خوردن ، حال و صفاى خاصى داشت .

غذا را حاضر کردم و کاروانیان یکى پس از دیگرى آمدند و سر سفره نشستند و خوردن را با ((بسم الله )) شروع کردند.


ادامه مطلب ...