در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

رونمایی از ترانه «احمدی روشن» با صدای حامد زمانی

                                    


حامدزمانی پیش از این ترانه هایی از جمله «مرگ بر آمریکا» ، «گزینه های روی میز» و «پایداری» را در وصف آرمان های انقلاب اسلامی اجرا نموده بود .


در مراسم رونمایی از بازی «راز روشن» ، جدیدترین اثر موسیقایی حامدزمانی در رثای «شهید مصطفی احمدی روشن»، خواننده جوان و انقلابی برای اولین بار اجرا خواهدشد .


از تمامیِ دوستان دعوت می کنم که حتماً به ادامه مطلب بروید .

به گزارش در انتظار یار به نقل از بولتن نیوز حامدزمانی پیش از این ترانه هایی از جمله «مرگ بر آمریکا» ، «گزینه های روی میز» و «پایداری» را در وصف آرمان های انقلاب اسلامی اجرا نموده بود .

در این مراسم که روز شنبه 19بهمن 1392 ازساعت 16تا 18:30 درمرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد ، خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه نیز حضور خواهند یافت .

قابل ذکر است بازی رایانه‌ای «راز روشن» که با موضوع بررسی شهادت شهید مصطفی احمدی روشن و عوامل داخلی و خارجی ترور دانشمندان هسته‌ای ، با همت استودیو اگلو و سازمان فضای مجازی سراج تولید شده است ، در این مراسم رونمایی خواهد شد .

عموم علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند در ساعت مذکور در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران ، بزرگراه شهید چمران ، خیابان یمن ، بلوار رشیدالدین فضل الله ، میدان شهید شهریاری ، دانشگاه شهید بهشتی حضور به هم رسانند .

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:38 http://http:/yousefpour.blogfa.com

سلام
حامدزمانی واقعا عالی میخونه.
همه بایدحمایتش کنیم
باتشکرازشما

سلام علیکم
بله . خدا خیرشون بده .
باید از ایشون به شکل خاصی حمایت کنیم ، چون همچین هنرمندهایی خیلی کم شدند . خواهش می کنم . یا مهدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد