در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

نوروزتان فاطمی باد .... حواسمان به ایام فاطمیه باشه !!!

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال



چند ساعت بیشتر تا سال تحویل و پایان سال 1392 و آغاز سال جدید نمونده . دیگه تقریباً همه ایرانی ها کارهای خونه تکونی و پاکیزگیِ زندگی خودشون رو تموم کردن . اما شاید کمتر کسی این روزها به فکر تمیز کردن دل ها از گناه و غیر خدا باشه و تصمیم به اصلاح رفتارش در سال نو داشته باشه . متاسفانه یه سری ها دروازه ی دلشون رو باز گذاشتن و هر چیز و کسی رو به دلشون راه میدن و اصلا به فکر این روایت از امام صادق علیه السلام نیستند که " القلب حرم الله ، فلا تسکن حرم الله غیر الله ... " یعنی قلب تنها جایگاه خداس ، پس غیر خدا رو به آن راه نده و به آن ها اجازه ی سکونت مده .!!! " هر ثانیه ، دقیقه ، ساعت و سالی که میگذره ماهارو یه قدم به مرگ نزدیک تر میکنه !!! پس باید خیلی حواسمون رو جمع کنیم و علاوه بر پاک ، تمیز و نو کردن وسایل زندگی و لباس هامون ، کمی هم به فکر اعمال ، رفتار و قلبمون باشیم .


دوستان عزیز برای تک تک شما آرزو می کنم که ان شا الله سال خوبی داشته باشید و سالی سرشار از موفقیت و سلامتی رو پیش رو داشته باشید . فقط از همگی شما عزیزان خواهش می کنم که همواره در این سال جدید به یاد حضرت زهرا سلام الله علیها و پسر بزرگوارشون امام مهدی عج باشیم و حرمت اولیای خدا رو حفظ بکنیم و برای ظهور حضرت دعا کنیم . ان شا الله که امسال سال ظهور باشه . . . نوروزتان فاطمی باد . یا مهدی


کلیپ زیر ، کلیپی بسیار زیبا و تاثیر گذار از استاد پناهیان با موضوع نوروز ، امام زمان عج و حضرت فاطمه مباشد که پیشنهاد میکنم حتماً آن را دانلود و گوش دهید . واقعاً زیباست .


برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب بروید . از دست ندیدا . خیلی جالبه .


  ادامه مطلب ...

ماجرای طلاکاری گنبد حضرت معصومه به سفارش آیت الله بهجت

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع عزاداران حضرت فاطمه(س) در حسینیه آیت الله حق شناس(ره) تهران، به تبیین آخرین سخنان حضرت زهرا(س) و مسئله فدک پرداخت.

 

فدک ، امتحانی سخت برای مردم مدینه بود

وی با بیان این که تاریخ باید دقیق و همه جانبه نگریسته شود ، بیان داشت : حضرت زهرا (س) در آخرین سخنان خود قبل از شهادت خطاب به زنهای مدینه که به عیادت ایشان آمده بودند ، می‌فرمایند اگر حکومت دست علی بن ابی طالب (ع) بود ، مردم را به خوبی سیراب می کرد و سرشار از نعمات دنیوی می‌کرد ؛ چه برسد به نعمت‌های اخروی که قطعاً بهره کافی از آن می‌بردند . حضرت در این سخنان وضعیتی را ترسیم می کنند که ما این وضعیت را درباره حکومت مهدوی و امام زمان(ع) سراغ (و انتظار) داریم . ......


حتما به ادامه مطلب بروید :
ادامه مطلب ...

جدیدترین آهنگ حامد زمانی با نام " ما ایستاده ایم "

امام خامنه ای درباره " اردوهای راهیان نور " فرمودند :
من از این حرکت راهیان نور که چند سال است بحمداللَّه روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی میدانم و معتقدم این مقطع حساس برای ما یک تجربه است . شما جوانهای امروز اگر آن روز هم بودید توی این میدان با عزم راسخ حاضر میشدید . امروز هم در میدان علم ، میدان سیاست ، میدان تلاش و کار ، میدان همبستگی ملی و میدان بصیرت شما جوانها پایمردی خودتان را نشان دادید و ایستادگی خودتان را اثبات کردید .



پ ، ن : از این ور و اونور خبر میرسه که دولتمردان و مسئولین محترم کشور دیگه توجهی به اردوهای راهیان نور نمی کنن و این خیلی جای تاسف داره . بنده نمیگم که این اردوها هیچ اشکالی نداره بلکه خودم به یه سری از حواشیِ آن انتقاد دارم که تمامیِ این قضایا با همفکری و کار قابل حل هستش . ولی این که بیایم کل کار رو زیر سوال ببریم کار اشتباهی ست ؛ چرا که در این چند ساله که این اردوها پیشرفت خوبی داشته ، می توان تاثیر آن را بر جامعه و نسل جوان و نوجوان کشورمون و عصبانی شدن دشمنان اسلام ، ایران و امت مسلمان دید . خیلی از سایت ها ، شبکه ها و رسانه های مستکبرین بر این تلاش اند که این اردوها را از رونق بیاندازند ، چونکه آن ها هم احساس کردند که اگه این فعالیت ها ادامه پیدا بکنه ، ممکنه به ضرر این ظالمان تمام بشه . . . حواسمون به این بیان امام خمینی ره باشه که فرمودند : " اگه کاری کردید که دشمن ناراحت و عصبانی شد ، مطمئن باشید که دارید کار درستی می کنید و ......... "

برای دانلود این اثر زیبا از حامد زمانی به ادامه مطلب بروید ...

شاعر : میلاد عرفانپور
آهنگساز : حامد زمانی
تنظیم : نیما نورمحمدی
میکس و مستر : رضا پوررضوی
 
ادامه مطلب ...

فتنه جدیدی در راه است / انشاالله هفت تپه دلهای ما را نگیرند

مراقب فتنه ی جدید باشید . . . به زودی در راه است !!!



سردار میرشکار فرمانده 8 سال دفاع مقدس : یادمان باشد همه هفت تپه ها را از دست ندهیم . خانم اشتون در ایران دنبال چه بود ؟ آنها دقیقا سناریویی که در اوکراین اتفاق افتاد را می خواهند تست کنند و در آینده در ایران اجرا کنند ! ....

برای خواندن باقیِ این خبر به ادامه مطلب بروید ...

 

ادامه مطلب ...

درگیری مستقیم نظامیان رژیم غاصب اسرائیل با نیروهای ایران + کلیپ تصویری

چند وقتی هستش در فضای مجازی تبلیغات درباره ی انیمیشن " پیام راشل کوری 2 " ساخته ی آقای فرهاد عظیما به چشم میخوره . حالا میخوام کمی درباره نام این اثر با شما عزیزان صحبت کنم . کیا میدونن راشل کوری چه شخصی هستش ؟! کیا میدونن چرا شهید شده ؟!؟ به دست چه کسانی از دنیا رفته ؟!؟ ..... برای جواب به این سوالات با ما همراه شوید .



راشل کوری دختر آمریکایی ای بود که برای اعتراض به کشتار مردم مظلوم فلسطین و دفاع از حقوق بشر (حقوق بشر واقعی ، نه اون حقوق بشری که با نام اون سالیانه میلیون ها انسان رو در جاهای مختلف قتل عام می کنن !!!) از زندگی مرفه خود در المپیای واشنگتن گذشت و با تعدادی از دوستانش به رفح آمد تا مانع از تخریب خانه های فلسطینیان بدست سربازان وحشیِ اسرائیلی شود . او با دوستانش سعی می‌ کردند که از اقدام یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی ، در ویران کردن خانۀ یک فلسطینی ، جلوگیری کنند . راشل در برابر بولدوزر می‌ایستد و از راننده می‌خواهد که آن را متوقف سازد . وی پیراهن پرتقالی شبرنگی به تن دارد که از دور هم قابل تشخیص است . او با بلندگوی خود با راننده بولدوز صحبت می‌کند . بقیه دوستانش نیز در فاصله 20 تا 15 متری راشل ، با فریاد از راننده بولدوزر می‌خواهند که توقف کند . اما بولدوزر همچنان به سوی راشل حرکت می‌کند . بولدوزر به او امان نمی‌دهد و هیولای آهنی 60 هزار کیلویی ، پیکر راشل را به زیر می‌کشد ، تیغه بولدوزر او را در خاک دفن می‌کند . در همین زمان دوستان راشل فریاد می‌کشند و به راننده بولدوزر اشاره می‌کنند که توقف کند ! بولدوزر چند متر جلوتر می‌ایستد . بیل فولادیش را کاملا پایین می‌آورد و به سمت عقب حرکت می‌کند تا خوب مطمئن شود که بدن راشل را درهم شکسته است . پس از این جنایت هولناک ، نظامیان اشغالگر هیچ‌گونه کمکی به راشل نمی‌کنند . چند دقیقه بعد ، یک آمبولانس فلسطینی به محل حادثه می‌رسد و راشل را به بیمارستانی در رفح منتقل می‌کند . راشل همان جا جان می‌دهد . جالب اینجاست که این جنایت دلخراشِ اسرائیلی ها در بایکوت خبری قرار گرفت و زیاد در دنیا مطرح نشد چون شاید کمی به ژست حقوق بشریِ این خوکان وحشی بر میخورد ....



حالا جدای از معرفی " خانم راشل کوری " کمی هم درباره این انیمیشن حرف بزنیم . این اثر بسیار زیبا و باکیفیت با هزینه ای شخصی نزدیک به 100 میلیون تومان به تهیه کنندگی گروه انیمیشن سازیِ فاطمه الزهرا س ساخته شده است . در این کارِ جالب ابتدا حمله ی نظامیان و هواپیماهای اسرائیلی به ایران رو نشون میده و بعد با پخش قسمت هایی از بیانات امام خامنه ای پاسخ دندان شکن نیروهای اسلام به این خوکان رو به زیبایی به نمایش میذاره . واقعاً هر چی از کیفیت و گرافیک این اثر بگم باز هم کم گفتم . لذا شما رو به دیدن قسمت هایی از این انیمیشن تحت عنوان تیزر دعوت می کنم .




برای کسب اطلاعات بیشتر از این اثر زیبا و خرید اینترنتیِ آن حتما به آدرس زیر بروید . خواهشاً به منظور حمایت از این نیروهای انقلابی و متعهد اقدام به خریدن این انیمیشن بکنید تا ان شا الله از این به بعد شاهد فعالیت روز افزون این عزیزان باشیم . 

لینک : http://www.kosar3d.com/Fa

بانویی که می تواند برای تمام جهانیان اسطوره باشد .... + عکس و فیلم

معمولاً هر گروه و جمعیتی برای حرکت عمومیِ خودشون اسطوره ای دارن که بر اساس سیره آن شخص زندگی می کنن . در کشور ایرانِ اسلامی هم امتی واحد وجود دارد که همواره الگوهای خود را از پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت پاک ایشان انتخاب کرده اند . اگر چه در جاهایی با عدم پیروی از دستورات این بزرگواران اشتباهات و خطاهایی انجام دادند اما این پیشرفت ، عزت ، قدرت ، نفوذ ، انتشار ایدئولوژی به جهان ، امنیت و حرکتی که در ایران شاهد هستیم همه اش نتیجه ی انقلابی اسلامی هستش که با الگوگیری و تبعیت از دین اسلام و صراط مستقیم معصومین علیهم السلام  تشکیل شده است .


یکی از این اسطوره ها و الگوهای خاص مردم ایران اسلامی ، دختر باکرامت امیرالمومنین علی علیه السلام ، حضرت زینب سلام الله علیها می باشد که این شخصیت باعظمت الگوی تمام عیاری برای دفاع از مقام ولایت ، صبر و شکیبایی در راه حق ، تسلیم بی چون و چرا بودن در برابر اوامر ولیِ زمان ، استقامت و پایداری در مواجه با دشمنان دین ، سازش نکردن با ظالمان ، رسوا و بی آبرو کردن فاسقان ، توکل به خدا در سختی ها و . . . می باشد که واقعاً قلم و زبان حقیر از توصیف ایشون ناتوان و عاجز هستش .




آری ما محب و پیرو همان بانوی باوقار و باحیایی هستیم که تمام عمر عزتمندشون رو در راه خدا و ولیِ خدا سپری کردن و لحظه ای از صبر و استقامت دست برنداشتند حتی در حماسه ی بی بدیل عاشورا و کربلا حضور داشتن و نقش بسیار مهمی رو ایفا کردن . در تاریخ آمده که : این خانم بزرگوار و معصومه در برابر آن همه جنایت که علیه عزیزانش انجام دادن یک بار به خدا شکایت نکردند و در پاسخ یزید ملعون که گفت : " دیدی خدا با برادرت چه کرد ؟! " فرمودند : " ما رایت الا جمیلا .... چیزی جز زیبایی ندیدم ....!!! " حتی هنگامی که بدن بی سر و زخمیِ امام حسین علیه السلام رو دیدند ، دست به زیر بدن برادر بردند و گفتند : " اللهم فتقبل منا هذا القلیل ... خدایا این قربانیِ کم را از ما قبول کن . نقل ست که نماز شب ایشان در شب های بعد از عاشورا و در آن همه سختی و دشواری ترک نشد و همواره بندگی خدا رو می کردند و هزاران مطلب دیگر .


این رفتار و سیره ی ایشان باید همواره برنامه ی ما برای زندگی قرار بگیره تا ان شا الله هم در دنیا و هم در آخرت سادتمند و پیروز بشیم . به نظرتون در میان مردمی که همچین بزرگانی دارند چرا باید این وضع حجاب و عفاف دخترها و زنان باشه ؟! چرا باید این همه آمار طلاق بالا باشه ؟! چرا باید آثاری از یاس ، ناامیدی ، ترس ، خستگی ، تنبلی ، سستی و . . . در بین جوانان باشه ؟!؟ چرا باید در جاهایی (حتی به ندرت) شاهد بی دینی و فاصله گرفتن از معنویات باشیم ؟! چرا باید یه سری دم از دوستی با مستکبران و دشمنان اسلام و بشریت بزنن ؟! چرا باید یه عده با بی شرمیِ تمام صحبت از به رسمیت شناختن رژیم جنایتکار اسرائیل بکنن ؟!؟ چرا .... چرا ..... ؟!؟


در جواب تمام این چرا ها و بقیه سوالات باید بگم که " یه جاهایی ما فقط تو لفظ ، زبانی و شناسنامه ای مسلمان و شیعه هستیم و وقتی کار به اطاعت و پیروی میکشه از فرهنگ منحط غرب تقلید می کنیم و به خاطر همین شاهد این معضلات و بیچارگی ها هستیم . به اصطلاح یه سری از ماها تنها محب و دوستدار اهل بیت هستیم ولی شیعه و پیرو نیستیم که فقط اطاعت کنیم . هر جا ما از دین و معنویت ناب اسلامی فاصله گرفتیم ، ضربه خوردیم . . .


پ ، ن : ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) بر تمامیِ شیعیان مبارک باد . ان شا الله همیشه به شادی و عشق و حال . دوستان امشب مواظب شیرینی خوردناتون باشید . یه وقت راهی بیمارستان نشید خدای نکرده . . . یا مهدی


معرفی کتاب | رهایی از تکبر پنهان (نوشته استاد پناهیان)

امام صادق (علیه السلام) :

دو ملک در آسمان بندگان را زیر نظر دارند پس هر که تواضع کند او را بالا می برند و هر که تکبر می ورزد او را خوار می سازند .




در مطلبی در رابطه با تنبلی در مطالعه کردن و کتابخوانی چیزهایی رو متذکر شما دوستان عزیز شدم . و با هم گفتیم که برای مبارزه با تنبلی در مطالعه باید بالاخره از یه جایی شروع کرد . مثلا : از مطالعه ی کتاب های کوتاه و جمع و جور گرفته تا روزی حداقل 30 دقیقه کتابخوانی . امروز میخوام یه کتابی رو برای شروع مطالعه به شما دوستان معرفی کنم که مختصر و مفید می باشد . عنوان این کتاب " رهایی از تکبر پنهان " و نوشته ی استاد علیرضا پناهیان می باشد که به شما دوستان پیشنهاد می کنم حتماً این اثر رو که قیمت پایینی هم داره تهیه و از آن استفاده ی کامل رو ببرید ان شا الله .


امام خامنه ای : یکی از بدترین و خسارت آورترین تنبلی ها ؛ تنبلی در مطالعه کتاب است .


برای دیدن فیلمی مرتبط با این کتاب ، دانلود فصل اول این اثر و خرید اینترنتی آن به ادامه مطلب بروید .


 

ادامه مطلب ...

سکوت مدعیان حقوق بشر ؛ آدمخواری در آفریقا + عکس

در جمهوری آفریقای مرکزی ، مسلمانان بین 20 تا 25 درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند . بیش از 1500 نفر از این افراد در محاصره نظامی ، اقتصادی و . . . به سر می برند و جان آنان به شدت در خطر می باشد . اما این تازه شروع کار هست و روز به روز به مظلومیت این انسان ها و ظلم و خونخواریِ ظالمان افزوده می شود . این در حالی ست که مدعیان دفاع از انسان ها ، حقوق بشر ، عدالت و . . . در جهان ساکت هستند و نه تنها هیچ توجه خاصی به این وقایع و نسل کشی مسلمانان ندارند ، بلکه دغدغه ی این روزهای آنان نقض حقوق بشر در ایران به دلیل " رد صلاحیت آقای هاشمی " در انتخابات ریاست جمهوری 92 شده است . " سازمان ملل " هم که ناظر این اتفاقات است و آتش کشیدن خانه و مساجد مسلمانان ، کشتار بی‌پناهان و غیرنظامیان مسلمانان آفریقای مرکزی که در حضور نظامیان فرانسوی انجام می‌شود را مشاهده می‌کند ، سکوت اختیار کرده و تاکنون هیچ کاری انجام نداده است .




وحشیان و تندروهای آفریقا و فرانسه جنایات بسیار خشن و بی سابقه ای را نسبت به این مسلمانان انجام داده اند که مواردی از آنان عبارتند از : " زنده آتش زدن و به گور کردن ، خوردن گوشت و خون انسان ، رد شدن از روی بدن با ماشین های سنگین ، تجاوز به نوامیس " و هزاران جنایت دیگه . حال این سوال پیش میاد که چه تفاوتی میان قضیه ی " اوکراین و آفریقا " وجود داره که آمریکایی های خبیث و بقیه ی مستکبرین باید تمام حواس و تمرکز خودشون رو روی اوکراین و رویدادهای آن جمع بکنن ولی کوچکترین عنایتی به آدم کشی های آفریقا نداشته باشند ؟! چرا باید در مسائل داخلی کشور اسلامیِ ایران دخالت بکنن و درباره ی رد صلاحیت سیاست مداران ما نظر بدهند ولی کاری به نسل کشی نداشته باشند ؟! و بی نهایت از این سوال ها . . .


این سوال ها و مقایسه ها باعث میشه تا ما نتیجه بگیریم که آدمخواران و ظالمان جهانی ( اسرائیل ، ایالات متحده و . . . ) تنها در مسائلی دخالت می کنن و به اصطلاح دلسوز میشن که " پای منافع خودشون " در میان باشه وگرنه این ها دشمنان اصلی آزادی ، بشریت و عدالت هستن . نباید هیچ گاه گول ظاهر دلسوز و خیرخواهانه ی این خوکان وحشی رو خورد . این ها به دنبال این هستن که تمامیِ مردم جهان رو به بردگی و اسارت خود در بیاورن و آزادی و استقلال رو برای همیشه دفن کنن . به دنبال این هستن که هیچ ایدئولوژی ای در دنیا قدرت ، محبوبیت و نفوذ پیدا نکنه و همچنان پشت دموکراسیِ پوسیده و رو به زوال خودشون به ستم و استبداد ادامه دهند و مردم جهان رو بچاپند . . .


حرف آخر : هیچ وقت به ظاهر صحبت ها و اقدامات جریان ها ، کشورها و . . . نگاه نکنید ، بلکه باطن و نیت آن ها رو هم جستجو کنید . آمریکا و هم پیمانانش در طول حیات ننگینشون هیچ گاه دلسوز انسان ها و ملت ها نبوده اند و نیستند و نخواهند بود . تو رو خدا گول ظاهر این وحشیان رو نخورید ... در انتها هم به آقای هاشمی تبریک میگم که الحمدلله روز به روز به افتخارات ایشون اضافه میشه و در بین مستکبرین محبوب تر میشن . ای کاش ایشون این خاطره رو یادش بود که : " روزگاری امام خمینی (ره) می فرمودند : وقتی دشمن برای شما دلسوزی کرد ، ازتون تعریف و تمجید کرد ، براتون کف و سوت زد و . . . مطمئن باشید که دارید اشتباه می کنید و خلاف اسلام عمل می کنید چرا که آن ها هیچ گاه برای یک فرد مومن ، انقلابی و مسلمان دلسوزی نمی کنن . . . 


برای دیدن جنایات وحشیانه ی آفریقا (+18) به ادامه مطلب بروید 

" کسانی که بیماری قلبی و روحی دارند از دیدن این عکس ها خودداری کنند "

  ادامه مطلب ...

آلبوم بسیار زیبای پویا بیاتی برای امام زمان عج - دور از تــو ســال هــا

دور از تــو ســال هــا | تقدیم به هر قلبی که با شوق انتظار فرج می تپد ...

آهنگساز و خواننده : پــویــا بــیاتی | تنظیم : مهدی خیر خواهی | تهیه کننده : سید مهدی چاوشی

با سپاس از : سید مجید بنی فاطمه ، مسعود اصلانی ، احسان بیاتی ، سعید اصلانی ، فواد غفاری و موسسه تبیان



دوستان برای دانلود قطعات زیبای این آلبوم به ادامه مطلب بروید . . .

 

ادامه مطلب ...

آهنگ بسیار زیبا و جدید " چشم مجنون " از حامد زمانی


شاعر : محمد مهدی سیار

آهنگساز : حامد زمانی

نتظیم کننده : نیما نور محمدی

میکس و مستر : رضا پور رضوی

——————————————————-

متن شعر

تو همین عکسا ، این عکسای سیاه و سفید
هنوزم غوغای چشم های تورو میشه دید
چشم هایی که این دنیا رو دید و دل برید
چشم هایی که این دنیا رو دید و دل برید
دل برید …
جای ستاره روی دوشت کهکشونه بوسه ی رزمنده هاست
رو سینه ات نقش لبخند ساده ی روح خداست
از همه خاکی تری و سنگر فرماندهی دل های شیداست
دل ها میلرزید تا می گفتی با یه شوقی چقدر این خاک آشناست
بی قرارم شک ندارم که همین جا کربلاست
گفتی باید هم قسم شیم تا نگن مولای عشق دوباره تنهاست
شور تو به این موج ها رسید ، به موج های این رودِ پریشون
نور تو به این شب ها رسید ، به شب های این صحرای مجنون
پرچم سرخت به ما رسید و این راه پر از خون

تو همین عکسها ، این عکسهای سیاه و سفید
هنوزم غوغای چشم های تو رو میشه دید
چشایی که این دنیا رو دید و دل برید
چشایی که این دنیا رو دید و دل برید
دل برید …
جای ستاره روی دوشت کهکشونه بوسه ی رزمنده هاست
رو سینت نقش لبخند ساده ی روح خداست
از همه خاکی تری و سنگر فرماندهی دلای شیداست
شور تو به این موج ها رسید به موج های این رود پریشون
پرچم سرخت به ما رسید و این راه پر خون

       

وبلاگ " در انتظار یار " جدیدترین اثر هنرمند انقلابی و متعهد کشورمون یعنی - حامد زمانی - با عنوان " چشم مجنون " را برای تمامیِ شما عزیزان به منظور دانلود قرار داده است . این آهنگ بسیار زیبا در وصف شهید بزرگوار - ابراهیم همت - خوانده شده است .

برای دانلود این اثر به ادامه مطلب بروید . . .

ادامه مطلب ...