در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فتنه جدیدی در راه است / انشاالله هفت تپه دلهای ما را نگیرند

مراقب فتنه ی جدید باشید . . . به زودی در راه است !!!



سردار میرشکار فرمانده 8 سال دفاع مقدس : یادمان باشد همه هفت تپه ها را از دست ندهیم . خانم اشتون در ایران دنبال چه بود ؟ آنها دقیقا سناریویی که در اوکراین اتفاق افتاد را می خواهند تست کنند و در آینده در ایران اجرا کنند ! ....

برای خواندن باقیِ این خبر به ادامه مطلب بروید ...

 

سردار میرشکار یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در خصوص احیای هفت تپه مقر لشگر مازندران در دوران 8 سال دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی گفت : خدا را شکر می گویم که هفت تپه یادمان خاطره ها احیا شد و دست همه درد نکند .

تشکر می کنم از همه کسانی که در این راه ثابت قدم بودند از جمله رسانه ها و انصافا زحمت کشیدند . سایت شلمچه نیوز و وبلاگ لشگر 25 کربلا خیلی تلاش کردند و این اقبال رسانه ها و مردم نتیجه داد .

امیدواریم هفت تپه و مقر گردان هایی که در آنجا مستقر بودند و رزمندگان ما در آن مکان خاطره دارند احیا شود و مخصوصا محل شهادت سردار شیرسوار و شهدای این منطقه بعنوان یک یادمان نصب گردد .

 

شلمچه نیوز

 

یادگار 8 سال دفاع مقدس ادامه داد : اما یادمان باشد همه هفت تپه ها را از دست ندهیم . خانم اشتون در ایران دنبال چه بود ؟ آنها دقیقا سناریویی که در اوکراین اتفاق افتاد را می خواهند تست کنند و در آینده در ایران اجرا کنند !

امروز پیاده نظام آنها به راحتی به ایران آمد و بازدیدی بعمل آورد تا برنامه های خود را به حالت اجرا در آورند .

سردار میرشکار هشدار داد : شک نکنید فتنه جدیدی در راه است باید آماده باشیم و اگر از امروز این آمادگی و بصیرت را داشته باشیم حتما آنها شکست می خورند .

بعد از زمین گیر شدن آمریکا در سوریه موضوع مذاکره را مطرح کردند . از زمانی که روسیه در گیر اوکراین شد خانم اشتون را به ایران می فرستند و با تعدادی از محکومین فتنه 88 دیدار می کند !

 

وی در خاتمه افزود : مسایلی که در این مدت اتفاق افتاد را کنارهم قرار دهیم ، آقای هاشمی فراخوان داد ! زیبا کلام اسراییل را به رسمیت می شناسد ! سریع القلم استقلال ما را مانع پیشرفت می داند ! یعنی استقلال را باید از دست بدهیم تا پیشرفت کنیم ! اگر قرار بود سرسپرده ها پیشرفت کنند الان باید اردن در رآس این کشور ها باشد . همین اوکراین را این همه وام دادند و می بینیم با این کشور چه کردند !


منبع : شلمچه نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظران آقا(عج) جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:05 http://fasle-hamahdi.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج...
یا امام زمان(عج)،آقا، به داد امتتون برسید...

خدا ان شا الله آقامون رو برسونه . آمین
آقا حواسشون به ما هست . . . هیچ دشمنی نمیتونه غلطی بکنه .
ید الله فوق ایدیهم . . . !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد