در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

نظر آیت‌الله بهجت(ره) درباره حوادث یمن

     


      حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در سخنانی که چندی پیش در دانشگاه شریف ایراد کرده بود، تصریح کرد: حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) گفتند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.



به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب موقت جمعه تهران روز 25 آبان‌ماه سال 1388 در جلسه تفسیر زیارت جامعه کبیره در دانشگاه صنعتی شهید شریف‌واقفی، به کشتار شیعیان یمن به دست رژیم وابسته و دست‌نشانده این کشور اشاره و بشارت‌گونه‌ای را از زبان مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت(ره) مطرح کرد که بازخوانی آن خالی از لطف نیست.


او در این سخنان که فایل صوتی آن در فضای مجازی موجود است، تصریح کرد: شخصی در ایوان حرم امام رضا(ع) به محضر آیت‌الله العظمی بهجت(ره) رسید و پرسید "از ظهور چه خبر؟"؛ حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.


حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه "معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور است"، خطاب به جوانان افزود: ما اگر خودمان را بسازیم آقا ظهور می‌کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد