در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

چاله هایی که قبل از ازدواج پر می شوند

چاله هایی که قبل از ازدواج پر می شوند


اگر ازدواج یک بالون باشد که قرار است شما آن را به آسمان بفرستید، برای بلند شدن این بالون از زمین باید چند قدم اساسی بردارید. قبل از هر چیز، سلامت بالون را چک کنید، بعد مشعل بالون را روشن کنید، بعد خرت و پرت های داخل آن را بیرون بریزید و در نهایت بندهای بالون را از زمین جدا کنید تا بالون پرواز کند.

چاله هایی که قبل از ازدواج پر می شوند
این 4مرحله اصلی ترین مراحل پرواز دادن یک بالون هستند که در همه شرایط باید به آنها پایبند باشید.

وقتی قرار است بالون ازدواجتان را به هوا بفرستید، مسلما نیاز دارید نگاهی به سرتا پای خودتان بیندازید و چاله هایتان را پر کنید. مطمئنا پیش از هرچیز ذهنتان سراغ مسائل مالی می رود؛ نه! منظورمان از پر کردن چاله ها الزاما با دست پر خواستگاری رفتن و حساب پس انداز پر پول داشتن نیست. همین قدر که بتوانید دست در جیب خودتان کنید و برای گذراندن یک زندگی ساده و با قناعت هزینه کنید، کافیست. اما سالم بودن چادر به خیلی از ویژگی های دیگر مربوط می شود.


ادامه مطلب ...

همه غرق گناهیم و یک حسین داریم!

علم و ایمان
علم، مانع سقوط انسان



یکی از عوامل مهم و مؤثر در جلوگیری از سقوط آدمی، «علم» است. علم موجب می‌شود که انسان راه را از چاه تمیز دهد و با تشخیص راه مستقیم از راه‌های انحرافی، به مسیری که به سقوط منتهی می‌شود، وارد نگردد.

توجه به این نکته ضروری است که راه‌یابی به راه درست و نیز ماندن در راه مستقیم، کاری بسیار مشکل است و انسان خود به خود چنین توفیقی نمی‌یابد. بنابر تعبیر قرآن کریم، نیاز به یک عروة الوثقی دارد؛ یعنی آدمی باید به دستاویزی که مانع سقوط او می‌شود، چنگ زند تا سقوط نکند و الاّ در



ادامه مطلب ...

تکیه بر کعبه


                                     تکیه بر کعبه
تکیه بر کعبه


 





 

جمعه ها طبع من احساس تغزل دارد


نا خود آگاه به سمت تو تمایل دارد


بی تو چندی است که در کار زمین حیرانم


مانده ام بی تو چرا باغچه مان گل دارد؟


شاید این باغچه ده قرن به استقبالت


فرش گسترده و در دست گلایل دارد


یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت


یک قدم مانده، زمین شوق تکامل دارد


جمکران نقطه امید جهان شد که در آن


هرچه دل، سمت خدا دست توسل دارد


هیچ سنگی نشود سنگ صبورت، تنها


تکیه بر کعبه بزن کعبه تحمل دارد


(سید حمید رضا برقعی)


اللهم بلغ مولانا صاحب العصر و الزمان منا تحیة و سلاما و عجل فی فرجه...


منبع:کتاب طوفان واژه ها

تدبیر حضرت ماه


تکرار شیوه ابلهانه سیاستگذاران غربی برای «ایران هراسی» باز هم نتیجه نخواهد داد

 
فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک یگانهای نظامی استان کرمانشاه:
تکرار شیوه ابلهانه سیاستگذاران غربی برای «ایران هراسی» باز هم نتیجه نخواهد داد
 
تکرار شیوه های ابلهانه و بی‌خاصیت سیاستگذاران درمانده و پریشان غربی برای ایران هراسی، باز هم نتیجه نخواهد داشت و بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید.


ادامه مطلب ...

بازخوانی متفاوتی از حجاب

کلماتی که بازیگر عریان را آسمانی کرد + عکس


موضوع چادر وحجاب مسئله ای است که این روزها ازسوی برخی جریانهای سیاسی به ابزاری برای پیشبرد اهداف ازپیش طراحی شده آنان تبدیل شده و باغیر ملی خواندن ان تلاش برای آتاترکیسم کردن جامعه اخلاق مدار ایرانی درحال گسترش است.
 
به گزارش البرز نیوز، گذشته ازنگاه ملی به این مسئله حجاب ،آنچه غرب اکنون براساس یک تجربه چند دهه ای به آن پی برده موضوع خانواده ولزوم حفظ آن باابزارهای گوناگون است ،مسئله ای که تاچند سال قبل دیدگاه متفاوتی را درپیش رو داشت .حجاب بعنوان مهمترین وسیله حفظ بنیان خانواده امروز مورد توجه کارشناسان اجتماعی در دنیا قرار گرفته اما برخی منافع سیاسی و اقتصادی این اجازه را به این صاحبنظران نمیدهد تا به آنچه ازاین مهم دست یافته اند را در معرض انتخاب مردم قرار دهند. البرز فارغ نگاه های متعصبانه قصد دارد سرگذشت زنانی را بازخوانی کند که دنیای عریان غرب را درپوست و گوشت خود لمس کرده و امروز حجاب را مامنی برای رسیدن به آرامش یافته اند....

ادامه مطلب ...

گسترش تظاهرات در آمریکا به 847 شهر

اعتراضات مردم که از وال استریت نیویورک آغاز شد به 847 شهر آمریکا گسترش پیدا کرده است.
 به نقل از پرس تی‌وی، فعالان آمریکایی گزارش دادند، اعتراضات علیه فساد در آمریکا که از وال استریت نیویورک آغاز شد، اکنون به 847 شهر در سرتاسر این کشور گسترش یافته است.

تظاهرات جنبش "وال استریت را تصرف کنید" از حدود 4 هفته پیش آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

وبسایت "با یکدیگر تصرف کنید" که مرکزی برای اعتراضات سراسری همسو با جنبش "وال استریت را تصرف کنید " است، گزارش داد، تجمعات اعتراضی علیه فساد در آمریکا تا صبح جمعه (15 مهر، 7 اکتبر) به 847 شهر گسترش یافته است.

بر پایه این گزارش، فعالان روز پنج شنبه اعتراضات "اکتبر 2011" را با تصرف "میدان آزادی" واشنگتن دی سی آغاز کردند.

تظاهرکنندگان این اعتراضات را در مخالفت با منفعت طلبی شرکت‌ها، فقر و نابرابری اجتماعی و موارد دیگر برپا کرده‌اند.

آنها رویه کنونی در وال استریت و نفوذ شرکت‌‌ها در سیاست‌های کاخ سفید را عامل بحران اقتصادی ادامه‌دار در این کشور می‌دانند.

فعالان جنبش "وال استریت را تصرف کنید" تاکید کرده‌اند، در فصل زمستان نیز به اعتراضات خود ادامه می‌دهند.

تظاهرکنندگان آمریکایی با استفاده از شعار "ما 99 درصد هستیم" بر این نکته تاکید دارند که آن‌ها آن یک درصد آمریکایی که ثروت این کشور را در اختیار دارد، نیستند. 
 

شیوه جدید "حیازدایی" از سوی خواننده لس آنجلسی!

این فرد هواداران خود را دعوت کرده تا بعد از شنیدن اثر جدیدش، از خواندن و رقصیدن خود همراه با این آهنگ، فیلم گرفته و فیلم‌ها را برای استفاده در ویدئو کلیپ نهایی وی بفرستند.
یکی از خوانندگان ایرانی به اصطلاح لس آنجلسی به منظور حیازدایی، از همه مخاطبانش دعوت کرده تا پس از شنیدن آهنگ جدید وی، از رقصیدن خود فیلم بگیرند و برایش بفرستند تا اینکه وی تصاویر آنها را در ویدئوموزیک جدید خود قرار دهد.

 "الف-ل" یکی از خوانندگان ایرانی خارج نشین، در یکی از جدیدترین آثارش، به منظور حیازدایی از زنان و مردان ایرانی، هواداران خود را دعوت کرده تا بعد از شنیدن اثر جدیدش، از خواندن و رقصیدن خود همراه با این آهنگ، فیلم گرفته و فیلم‌ها را برای استفاده در ویدئو کلیپ نهایی وی بفرستند.
 
به هنگام انتشار جدیدترین اثر این خواننده، همراهِ لینک دانلود این آهنگ، متنی در سایت‌های موسیقی، منتشر شد با این پیام که: پس از دریافت این اثر آن را گوش داده با آهنگ جدید ... بخونید، برقصید و از خودتون در حال خواندن فیلم گرفته و برای ما ایمیل کنید. بهترین، متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین ویدئوها در ویدئوی جدید ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. سعی کنید کیفیت تصویر از شرایط مطلوبی برخوردار باشه (تصویری واضح و روشن).

این خواننده‌ ایرانیِ مقیمِ سوئد که در 10 فروش برتر در جدول‌های موسیقی سوئد نیز قرار گرفته، به دلیل استقبالی که از آهنگ‌هایش در کشورهای مختلف دنیا شده، از شهرت جهانی برخوردار است.

از طرفی دیگر، ناشر تمامیِ آلبوم‌های وی، شعبه‌‌ اسکاندیناویِ کمپانی صهیونیستی "وارنر برادرز" است و از این جهت آثارِ این خواننده از نظر ترانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این ایده‌ جدید خواننده و یا گروهی که وی را مدیریت می‌کنند، در واقع برای از بین بردن "حیا" در میان زنان و مردان ایرانی و نفوذ به حریمِ خصوصی مردمی که آگاهانه و یا ناآگاهانه به طمع شهرت، ویدئوی خود را برای این خواننده می‌فرستند، به اجرا در آمده است.
 
منبع: مشرق

مواظب "هرم‌ پارتی‌های شبانه" باشید

به تازگی شرکت های هرمی برای جذب و سازماندهی نیروهای خود و همچنین عضوگیری از بین جوانان به تاکتیک تازه ای متوسل شده اند که به "هرم پارتی" شهرت دارد.
 سرهنگ "مهرداد امیدی"، معاون پلیس آگاهی، با حضور در برنامه جنگ عصرگاهی رادیو اقتصاد با اعلام این مطلب گفت: «به تازگی شرکت های هرمی برای جذب و سازماندهی نیروهای خود و همچنین عضوگیری از بین جوانان به تاکتیک تازه ای متوسل شده اند که به "هرم پارتی" شهرت دارد.»

به گفته امیدی، هرمی در این تاکتیک با استفاده از "جنس مخالف" در فرایند معرفی اعضای جدید استفاده می‌شود و برای جذب پسرهای جوان از دختران خواسته می‌شود که از آرایش غلیظ و ارتباط عاطفی برای جذب جنس مخالف استفاده کنند. در حقیقت جوانان در لوای پارتی به تدریج اغفال شده و پس از پرزنت، به دام شرکت‌ها می‌افتند. 

 

ادامه مطلب ...

ماجرای انگشتر نذری و خوابی که شهید برونسی دید

برادرم از تهران که زنگ زد امانش ندادم و گفتم «چه خبر، حالش خوبه؟» خندید و گفت «خوبتر از اونی که فکرش رو بکنی» و ادامه داد «یک پیغام خیلی مهم هم برای شما داشت؛ گفت اون انگشتری رو که عملیات قبل نذر کرده بودی، همین حالا برو حرم، بندازش در ضریح امام رضا (ع)».
 
این روایت بخشی از کتاب «خاک‌های نرم کوشک» است که به خاطره‌ای از معصومه سبک‌خیز، همسر سردار خراسانی شهید «عبدالحسین برونسی» درباره انگشتری طلایی که برای سلامتی شهید برونسی نذر شد، اشاره دارد.


ادامه مطلب ...