در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فیلم و عکس: بادکنک قرمز و شکست تیم فوتبال لیورپول مقابل ساندرلند


 تیم فوتبال لیورپول با وقوع حادثه ای نادر متحمل ضربه ای دیگر در لیگ برتر انگلستان شد و منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ، با کمک استون ویلا به صدر جدول لیگ برتر انگلستان بازگشت.  

 

 

به گزارش تماشاگران منچستریونایتد که در هفت بازی اخیر خود در لیگ بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کرده (19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن)، تیم میانه جدولی بولتون را 2-1 شکست داد تا به لطف دیگر نتایج ثبت شده در هفته نهم لیگ برتر انگلستان صدر نشین شود.

لیورپول که تا پیش از مسابقات این هفته در رده پنجم جدول قرار داشت و روزهایی بد را سپری می کند، مقابل ساندرلند با بد اقبالی بیشتری مواجه شد.

نایب قهرمان فصل قبل در شرایطی در زمین ساندرلند به میدان رفت که استیون جرارد و فرناندو تورس بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت و از این رو این مسابقه آزمونی بود تا مشخص شود لیورپول تا چه اندازه به این دو ستاره خود متکی است.

آن بادکنک قرمز

لیورپول که در حدود 540 دقیقه رقابت میان این دو تیم در بازی های گذشته به بازیکنان تیم نه چندان قدرتمند ساندرلند امکان گل زنی نداده بود، در ابتدای بازی با حادثه ای عجیب ضربه خورد.

در دقیقه پنج مسابقه درن بنت، مهاجم ساندرلند که در هر چهار بازی قبلی خود برای تیمش در لیگ برتر انگلستان به حریفان گل زده بود، در محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ شد و توپ را روانه دروازه پپه رینا، دروازه بان لیورپول کرد.

اما رینا با مشکلی جدی مواجه بود؛ لحظاتی پیشتر یکی از تماشاچیان بادکنک قرمزی بزرگی را به داخل زمین پرتاب کرده بود و این بادکنک در لحظه زدن شوت در مسیر حرکت توپ قرار داشت.

 

پپه رینا در اینکه کدام توپ را باید دفع کند دچار تردید شد

پپه رینا در اینکه کدام توپ را باید دفع کند دچار تردید شد

توپ که با سرعت زیادی حرکت می کرد با بادکنک برخورد کرد، تغییر جهت داد و در نهایت راه تور دروازه لیورپول را در پیش گرفت اما رینا با وجود دو توپ مقابل چشمانش در تصمیم گیری برای دفع توپ دچار مشکل شد و نتوانست واکنش مناسبی نشان دهد.

 

شکست تیم فوتبال لیورپول مقابل ساندرلند

 

داور پس از مشاوره با خط نگهدار گل را تایید کرد و ساندرلند 1-0 پیش افتاد، هر چند این گل چندان مورد اعتراض بازیکنان و مربیان لیورپول نیز قرار نگرفت.


   برخورد توپ با 'جسم خارجی'

کارشناسان داوری تایید کردند که بادکنک قرمز رنگی که باعث گل ساندرلند شد، از نظر قانون "جسم خارجی" محسوب می شود و داور می بایست پس از برخورد توپ با آن، بازی را با "دراپ بال" در حاشیه محوطه جریمه لیورپول از سر می گرفت.

 

پس از آن ساندرلند که در مسابقه قبل نیز نتیجه تساوی را به منچستریونایتد تحمیل کرده بود، چندین موقعیت دیگر برای افزایش برتری نیز داشت که هیچکدام به گل منجر نشد اما در سوی دیگر میدان لیورپول بود که نمی توانست راه دروازه حریف را پیدا کند و با وجود اعلام هفت دقیقه وقت تلف شده، به شکست تن داد.

این شکست باعث شد ساندرلند یک رتبه بالاتر از لیورپول در مکان هفتم جدول لیگ برتر انگلستان قرار گیرد.

نکته جالب اینکه کارشناسان داوری پس از این مسابقه تایید کردند که بادکنک قرمز رنگی که باعث گل ساندرلند شد، از نظر قانون "جسم

خارجی" محسوب می شود و داور می بایست پس از برخورد توپ با آن، بازی را با "دراپ بال" در حاشیه محوطه جریمه لیورپول از سر می گرفت.

گل استثنائی و دیدنی تیم فوتبال  ساندرلند به لیورپول را می توانید از  لینک های زیر دانلود کنید

 

گل تیم فوتبال ساندرلند به لیورپول 

با کیفیت بالا                                                   

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 حجم فایل : 6.1 MB

 

 

گل تیم فوتبال ساندرلند به لیورپول                          

با کیفیت معمولی

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 حجم فایل :1,9MB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد