در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

جملات مثبت

نگوییم............................ بگوییم  

من با شما مخالفم........................ با احترام به نظر شما و درک ایده تان، ولی به من حق بدین که با شما موافق نباشم! 


 

 

بشین............................................ بفرمایید! 

حالتو ندارم..................................... میشه یه وقت دیگه باهات حرف بزنم!  

حال ندارم....................................... الان شاداب نیستم! 

افسرده ام..................................... فعلا احساس خوبی ندارم! 

شما خیلی پرخاشگرید................... انگاری زود کنترل خودتو از دست میدی! 

دنیا یعنی بدبختی............................آره گاهی گذر روزگار، برام سخت میگذره! 

من گناهکارم................................... ادم خطا میکنه و فرصت جبران برام هست 

هیچکس من رو درک نمیکنه............. برخی از آدما خوب منو می فهمند! 

من هیچوقت شانس نداشتم............. گاهی هم خوش شانس بودم! 

من همیشه ترس دارم..................... یه موقع هایی هم خیلی شجاع هستم 

forum.hammihan.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد