در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

کتاب بیوگرافی و اشعار محسن چاوشی

کتابی دیگر از سری کتاب های موبایل اینبار از زندگی نامه و متن آهنگ های محسن چاوشی خواننده محبوب و معروف کشور عزیزمان ایران این کتاب با فرمت جاوا ارائه گردیده است.


                               تقدیم به دوستاران محسن چاووشی عزیز

                                                   


           http://img.bia2lar.com/images/chavoshija.jpg







دانلود کتاب







نظرات 6 + ارسال نظر
دهنوی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:03 http://www.taninblog.persianblog.ir

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

پیش بین سافت چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:03 http://www.pishbinsoft.com

شما هم با نرم افزار پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال پیش بین سافت برنده جوایز این مسابقات باشید.
www.pishbinsoft.com

دریا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:41 http://www.daryaa.blogsky.com

انگار تا همیشه باید

در پی چشمهای تو ستاره های جاده را سوا کنم

و چه طولانی است

این شبهای بی ستاره جاده...

باقری پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:51 http://haqiqat.mihanblog.com

سلام وعرض ادب واحترام
ما مثل بچّه ای هستیم که پدرش دست او را گرفته است تا به جایی ببرد و در طول مسیر از بازاری عبور می کنند . بچّه جلب ویترین مغازه ها می شود و دست پدر را رها می کند و در بازار گم می شود و وقتی متوجّه می شود که دیگر پدر را نمی بیند ، گمان می کند پدرش گم شده است ، در حالی که در واقع خودش گم شده است .



انبیاء و اولیاء پدران خلقند و دست خلایق را می گیرند تا آنها را به سلامت از بازار دنیا عبور دهند . غالب خلایق جلب متاعهای دنیا شده اند و دست پدر را رها کرده و در بازار دنیا گم شده اند . امام زمــــان ( ع ) گم و غائب نشده است ، ما گم و محجـــوب گشته ایم .
گفتاری از حاج میرزا اسماعیل دولابی

جواد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:06 http://www.kavirbox.ir

سلام
سایت ما طوری طراحی شده که بعد از ثبت لینک وگذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ یا سایت خود می توانید بازدید خود را بالا ببرید
نحوه کار طوری است که با قرار دادن لینک باکس در وبلاگ وسایت خود با هر بازدید از وبلاگ شما لینک شما به اول لینک باکس انتقال می یابد یعنی اینکه لینک شما در تمام وبلاگها یا سایتهایی که این لینک باکس را دارند به اول می آید ونکته قابل توجه این است که کسانی که می خواهند زرنگی کنند وکد را قرار ندهند نمی توانند از امکانات این سیستم بهره مند شوند چون لینک آنها به طور اتوماتیک به لینکهای غیر فعال انتقال می یابد و با کلیک روی هر لینک غیر فعال فقط کد لینک باکس را می دهد وبه آن سایت نمی رود چون لینک باکس را هنوز نگذاشته است
یک نکته مهم دیگر این است که لینکهای برتر ستاره جایزه می گیرند
امیدوارم که این موضوع را به خوبی درک کرده باشید
موفق باشید
نمونه سیستم در آدرس زیر
www.kavirbox.ir

nooshin جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:02 http://WWW.TOSS.BLOGSKY.COM

man bi marefat....na baba......saram toooo lake khodame ie mooodat...i am sorry

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد