در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

مچ گیری مهم فتنه گران


چند روز پیش، سایت های وابسته به حامیان فتنه سبز، خصوصاً سایت متوهم بالاترین، در اقدامی عجیب و حیرت انگیز، خبر از مچ گیری بزرگی دادند و با آب و تاب فراوان، اکتشاف خود را به رخ کشیدند.

ماجرا از این قرار بود که به دنبال پخش نوحه معروف «کویتی پور» در ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر(که طی دو روز حداقل بیست بار از تمام شبکه های خبری پخش گردید) یکی از سبزینه ها تلویزیون جمهوری اسلامی را روشن می کند و از قضا با نماهنگ «ممد نبودی ببینی» مواجه می شود.


این بنده خدا به محض شنیدن ابیات مربوط به شهید سید عبدالرضا موسوی، با توهم، مچ گیری تاریخی خود را رسانه ای می کند و همانجا داستانی خلق الساعه می سازد و اعلام می کند که نام میرحسین موسوی در سالروز سوم خرداد از شبکه یک سیما پخش شده است وی برای اثبات ادعای خود آن نوحه را روی سایت یوتیوب هم گذاشت، اما نام آن کسی که وی با خوشحالی آن را سوتی اعلام می کند، شهید سید عبدالرضا موسوی بود نه موسوی فتنه گر!


نقش ناچیز


برخی از تحلیلگران غربی مصرانه می گویند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، نقش مهمی در تحولات دموکراتیک در کشورهای عربی ایفا کرده اند. با این حال بنیانگذار فیس بوک می گوید آنچه در تحولات دموکراتیک اهمیت دارد، اراده و خواست مردم است و نه اینترنت.

« مارک زاکربرگ»، بنیانگذار فیس بوک، اهمیت شبکه های اینترنتی در انقلاب های مردمی کشورهایی مانند مصر و تونس را ناچیز دانسته و گفت: اگر شرکتهای تکنولوژیک ادعا کنند نقش بسیار مهمی در این انقلابها داشته اند، دچار غرور بیش از حد شده اند. با این حال وی هیچ گاه نقش رسانه هایی چون فیس بوک و توئیتر را در فتنه 88 رد نکرده است.


درب استانداری قفل شد!


با وجود آنکه حسینی معاون عمرانی استانداری فارس توسط وزیر کشور به عنوان سرپرست این استانداری منصوب شده بود در اقدامی عجیب وی برکنار و فرهاد سجادی به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد.
از آنجایی که سرپرست قبلی استانداری هماهنگی کامل را با جریان انحرافی نداشته است با فشار از سوی این جریان مجبور به استعفا شده تا فرد دیگری که متبوع فرقه انحرافی دولت است، جایگزین وی شود.

مردم شیراز نیز پس از شنیدن این اتفاق، در مقابل استانداری فارس تجمع کردند و شعارهایی علیه لیدر جریان انحرافی سر داده شد. مردم پلاکاردهایی حاوی شعارهای اعتراضی در دست داشته و به جمع آوری امضا در ذیل طومار نوشته شده خطاب به مقام معظم رهبری پرداختند. در پایان این تجمع، شرکت کنندگان به زدن قفلی به درب استانداری اعلام کردند که رأس ساعت 6 صبح در مقابل درب ورودی تجمع کرده و اجازه ورود سرپرست جدید را به استانداری نخواهند داد .


بازی با گسل


یکی از استراتژی های جریان انحرافی به زعم خود، «بازی با گسل های خفته» در کشور است. این جریان در این راستا سرمایه گذاری هایی روی قومیت ها، اقلیت ها و دانشجویان انجام داده است.


تلاش جریان انحرافی جهت نفوذ در بسیج


جریان انحرافی جهت نفوذ در بسیج و جذب بسیجیان با هدف ایجاد اختلاف در میان نیروهای وفادار به نظام اسلامی، تلاش هایی را جهت اعطای وام به بسیجیان عضو پایگاه های تهران آغاز کرده است.


ساخت بنیاد برای نقاش مکتب فرهنگی فرح!


خبرگزاری ایسنا چندی پیش خبری را با عنوان بازگشت «ایران درودی» نقاشی که از وابستگان نهادهای فرهنگی فرح پهلوی است، منتشر کرد. وی که در سال های اخیر مورد علاقه و سوژه تلویزیون صدای آمریکا نیز قرار گرفت با زمینه سازی هایی که در دوره دولت نهم انجام شد، پس از سال ها در موزه هنرهای معاصر آثارش را به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش جدیدی که همین خبرگزاری منتشر کرده، وی به ایران بازگشته و قرار است تا با تحویل گرفتن زمینی که میراث فرهنگی وعده داده است، کلنگ بنیاد جدیدش را بر زمین بزند! عکس وی در کنار فرح پهلوی در خبرهای تصویری درج شده است.


مرجع سازی جریان انحرافی


سرکرده جریان انحرافی پروژه جدید مرجع سازی را کلید زده است. نماینده ویژه وی در سفری مخفیانه به قم با چند تن از روحانیون دیدار و مبالغ قابل توجهی به آنان کمک مالی کرده است. نماینده جریان انحرافی از آنان خواسته، رساله های خود را منتشر کنند.
پاپوش برای منتقدان

جریان انحرافی که این روزها با پرونده های عدیده فساد دست و پنجه نرم می کند در جلسه اخیر خود مصوب کرده است اقدام به پرونده سازی برای منتقدان خود در مجلس، مرکز پژوهش ها و رسانه ها کنند.


تور پر از صید سربازان گمنام امام زمان(عج)


در میان دستگیرشدگان شبکه جاسوسی، مدیر یکی از بانک ها وجود دارد که از وی اطلاعاتی درباره نحوه دور زدن تحریم ها توسط جمهوری اسلامی ایران خواسته شده بود.

همچنین در عملیات های ضد جاسوسی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف شبکه جاسوسی، 42 افسر امنیتی آمریکا که اکثر آنها به زبان فارسی مسلط هستند در تور سربازان گمنام افتاده اند.


عواقب ضد سلامتی توجه به حرف رمالان


رئیس انجمن پزشکان داخلی ایران در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا با اشاره به اینکه رمال ها هیچ گونه دانسته علمی ندارند، تصریح کرد: آنها با استفاده از مواد فاسد، سبب بروز بیماری های روده ای، عفونی، خونی و هپاتیت در افراد می شوند، به عبارتی می توان گفت، رمال ها علاوه بر ضررهای مالی، سبب بروز بیماری های زیادی نیز در اشخاصی می شوند که از سر ناآگاهی به سراغ این شیادان می روند.


تیم های 15 نفره مشایی در استانها


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره وحدت اصولگرایان گفت: رئیس جمهور از آنجایی که دولت با کمیته سه نفره باید هماهنگی داشته باشد، اعلام کرده که اصولگرایان با یک لیست وارد انتخابات شوند.

موسی الرضا ثروتی به رویه خلاف معمول مشایی نیز اشاره کرد و گفت: البته دفتر رئیس جمهور نیز طی اقدامی تیم های 15 نفره ای را در استانها تشکیل داده است که قرار است این تیم ها روی افراد کاندیدا کارکنند.


آیا ما شهید دادیم که فحشا همه جا را بگیرد!


سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا » به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور در صحن علنی پارلمان به درخواست نمایندگان به بیان سخنانی پرداخت و اظهار داشت: بنده چند روز پیش به خاطر یک ضرورت به منطقه بالای شهر تهران رفته بودم و در آنجا دیدم که خانم ها بدون روسری در حال رانندگی هستند، نه اینکه روسری از سرشان افتاده و دور گردان شان باشد، اصلاً روسری وجود نداشت.

راوی کتاب دا در ادامه سخنانش گفت: آیا ما شهید دادیم که فحشا همه جا را بگیرد و آیا ما شهید دادیم که قاچاقچی ها، مواد مخدر در کشور توزیع کنند؟


نوکر منافقین، جاسوس رژیم صهیونیستی


یکی از چهره هایی که در میادین بین المللی سعی دارد خود را نماینده برخی از شیعیان و مخالفان جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان معرفی کند، روحانی نمایی به نام «سید محمدعلی حسینی» است که البته خودش را علامه می نامد!
این فرد به سبب رفتارهای غیر معقول و نامناسبش از سوی خانواده طرد شده است. نکته جالب اینجا است که او مدتی در حزب الله لبنان عضویت داشت، اما همان انحرافات فکری نیز باعث شد تا دبیر کل حزب الله شخصاً او را از این حزب اخراج کند.

وی دو هفته پیش از دستگیری در خطبه های نمازجمعه ای که در مصلای بنی هاشم در حومه شیعه نشین جنوبی بیروت (ضاحیه) ایراد کرد، حکومت ایران را محکوم به سقوط دانست، او حمله به اردوگاه اشرف در عراق را محکوم کرد و کسانی را که در این حمله کشته شدند، شهید خواند! و خواهان حمایت از عرب های خوزستان در قیام علیه حکومت ایران شد. علاوه بر این، وی از حامیان گروهک تروریستی منافقین است.


روایت نوری زاده از دیدار گروه مشایی با ضدانقلاب


علیرضا نوری زاده، از فعالان جریان ضدانقلاب، ادعاهای جدیدی را درباره سرکرده جریان انحرافی مطرح کرد.

نوری زاده در گفت وگو با شبکه شهرام همایون، ابتدا مدعی شد که «فرمان دستگیری مشایی صادر شده، اما هنوز زمان اجرای آن فرا نرسیده است.» نوری زاده که برای سازمان اطلاعات سیا و موساد کار می کند، در ادامه ادعا کرده که مشایی دو هیئت منتخب خود را به دبی و ترکیه فرستاده است.


تز بانکی شهرام همایون برای جریان فتنه


شهرام همایون، از مجریان شبکه های ضدانقلاب، موفق به ارائه یک تز جدید برای مبارزه علیه جمهوری اسلامی ایران شد!
وی در برنامه اخیر خود در شبکه صدای آمریکا، نظریه جدیدش را «انقلاب بانکی» نامید و با بیان اینکه بسیاری از مخالفان ایران برای کسب سود بیشتر پول های خود را در بانک های داخلی سرمایه گذاری کرده اند، از آنان خواست که «اولین انقلاب بانکی در جهان» را رقم بزنند. شهرام همایون خطاب به فعالان جریان فتنه 88 گفت: نمی خواهم کشته شوید، نمی خواهم به زندان بیفتید، فقط اگر راست می گویید پول های خود را از بانک های ایران خارج کنید تا دولت سقوط کند!

وی در عین حال حمایت ضدانقلاب از آشوبگران را به زندانیان سیاسی محدود ندانست و گفت: امروز باید در حمایت از زندانیان مالی هم به خیابان بیاییم!


فارسی «وان» عامل 15 درصد از طلاق ها


مجید ابهری، مدیرکل آسیبهای اجتماعی قوه قضاییه وجود یک هزار و 400 شبکه ماهواره ای فارسی زبان را نشان از گستردگی سرمایه گذاری دشمن جنگ نرم علیه ایران دانست و گفت: متأسفانه در بررسی های به عمل آمده، مشخص شده است که 15 درصد از طلاق های صورت گرفته، متأثر از برنامه های شبکه Farsi 1 است، چرا که در پشت پرده، این شبکه توسط صهیونیست ها هدایت و اداره می شود.


جریان انحرافی در صدد یارگیری است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت برای اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به دنبال یارگیری است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج همواره جزو نیروهای پیشرو انقلاب اسلامی بوده و دانشجویان بسیجی به دلیل جوان بودن، نقشی مهم و اثرگذار در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند.


صبح صادق


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد