در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

هر چه در خاورمیانه می کشیم زیر سر ایران است

تونی بلر:
هر چه در خاورمیانه می کشیم زیر سر ایران است
مادام که رژیم اسلامی ایران تغییر نکند، من به هیچ وجه نسبت به آینده خاورمیانه خوش بین نخواهم بود.

 نخست وزیر سابق رژیم انگلیس خواستار براندازی علیه جمهوری اسلامی شد و تصریح کرد اگر رژیم سیاسی ایران به عنوان دشمن شماره یک غرب تغییر نکند، هیچ امیدی نسبت به آینده خاورمیانه نخواهد داشت.

تونی بلر که در کنار بوش میراث دار شکست سنگین آمریکا و انگلیس در قشون کشی به افغانستان و عراق محسوب می شود و مورد طعنه گسترده محافل سیاسی و رسانه ای غرب قرار دارد، در مصاحبه با روزنامه تایمز، صریحاً خواستار تغییر رژیم و براندازی در ایران شد و گفت: «مادام که رژیم اسلامی ایران تغییر نکند، من به هیچ وجه نسبت به آینده خاورمیانه خوش بین نخواهم بود.» 
 

وی مدعی شد: «مداخلات جمهوری اسلامی در عراق و افغانستان یکی از دلایل عمده ادامه جنگ و خونریزی در این دو کشور بوده است و ده سال پس از یازدهم سپتامبر حکومت اسلامی ایران همچنان به پشتیبانی اش از گروه های تروریستی و ارتجاعی ادامه می دهد.»


بلر می افزاید: «قدرت و شمار نیروهای اسلامگرای افراطی دست کم گرفته شده است. نیروهای اسلامگرای افراطی از سازماندهی و عزم بالایی در انجام عملیات تروریستی برخوردارند. پیروزی بر اسلامگرایی و تروریسم اسلامی مستلزم یک نسل تلاش است.»

وی می گوید: «آمریکا و انگلیس تا به حال موفق به ایجاد ثبات در افغانستان و عراق نشده اند.»

بلر ایران را دشمن شماره یک غرب توصیف کرده است.

یادآور می شود بوش و بلر در سال 2001 به بهانه ماجرای 11 سپتامبر، قشون کشی وحشیانه به افغانستان را تحت عنوان آغاز جنگ های صلیبی علیه 24 کشور اسلامی آغاز کردند و از ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت رژیم صهیونیستی خبر دادند اما تشکیل جبهه مقاومت اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ایران و پیروزی های تدریجی این جبهه در عراق و لبنان و فلسطین، باعث مهندسی معکوس طرح خاورمیانه جدید شد تا آن جا که ملت های مسلمان منطقه در کشورهای مصر و تونس و یمن و بحرین و لیبی و... از 8 ماه پیش، دست به انقلاب علیه رژیم های وابسته آمریکا و غرب زدند.
 
منبع: کیهان
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد