در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

طرح خواندن دعای کمیل به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج)

 

  

طرح خواندن دعای کمیل به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) 

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

سلام و خسته نباشید خدمت تمام برادران و عزیزان بازدید کننده از وبلاگ

 

همانطور که همگی می دانید  

 امشب ((شب جمعه)) و شب زیارتی ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و شبی است که در آن خواندن دعای کمیل سفارش شده است . راستش با خودم گفتم من این همه کار و اعمال برای دنیا و ریا و ... انجام میدم و کمتر اخلاص در اعمالم دیده میشه به خاطر همین امروز نیت کردم برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آقا نیز دعای کمیل را بخونم و از تمامی برادران و خواهران گرامی دعوت میکنم که امشب با همین نیت دعای کمیل را بخوانیم و هدیه کنیم به امام غریب و تنهایمان صاحب الزمان (عج).عزیزانی که امشب به این دعوت این حقیر لبیک می گویند و می پذیرند که دعا را بخوانند در قسمت نظرات نیز پاسخ خود را در بنویسند....  

 

از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم
بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم
 
بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست
عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم
 
تا که وصفی ز کمان و خم ابروی تو رفت...
در پی دیدن رویت همگی تیر شدیم
 
از کمان خانه ی زلفت همه بالا رفتیم
در سراشیبی ابروت سرازیر شدیم

گو گدایان در این خانه بیایند که ما
از گدایی به در تو همگی میر شدیم
 
عاشقان همچو (( رها )) در گرو بند تو اند...
جمله در حلقه ی تو در غل و زنجیر شدیم 


اللهم عجل ولیک الفرج

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد