در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره وقایع مجلس

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره وقایع مجلس: مردم از مسئولین توقع وحدت صبورانه دارند/ مسئولان با تلاش مضاعف خود در صدد جبران برآیند 

تاریخ  :  1391/11/16
 
روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای با اشاره به وقایع روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی آورده است: غفلت از خدمت و سرگرمی به خود، موجب خلع لباس تقوا و برگزیدن تن پوش ذلت می شود. 
 

به گزارش پایگاه رسمی جبهه پایداری انقلاب اسلامی،  

متن کامل این بیانیه در ادامه مطلب آورده شده است:

 

 

غفلت از این مقام خدمت و سرگرمی به خود ، موجب خلع لباس تقوا و مجاهدت و به تن کردن لباس ذلت و خواری میگردد 

فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ؟ 

انقلاب اسلامی ایران در حال گذار از عقبه مهمی است،عقبه ای که در آن همچون جنگ احزاب ، تمامی کفر به مقابله با اسلام جمع شده اند و همه توان خود را برای خشکاندن این شجره بالنده و مبارک به میدان آورده اند . کسانی که در این زمان مسئولیتی در هر یک از قوای سه گانه دارند ، مفتخر به این توفیقند که بار اصلی دفاع از این شجره مبارکه بر عهده آنها گذاشته شده است و لیاقت همسنگری در جبهه توحید با ابراهیم خلیل الله علی نبینا و آله و علیه السلام را یافته اند.  

 

شکر گزاری این نعمت ، صرف کردن همه توش و توان خود برای ادای این مسئولیت است و این چنین خواهد شد که برکات الهی نازل خواهد گردید. غفلت از این مقام خدمت و سرگرمی به خود ، موجب خلع لباس تقوا و مجاهدت و به تن کردن لباس ذلت و خواری میگردد. 

آنچه که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی رخ داد ، هرچند در مقایسه با حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران واقعه مهمی محسوب نمی شود ولی امتحان مهمی برای دست اندرکاران این زد و خورد سیاسی به حساب می آید. 

 

هر دو طرف باید بدانند ناسپاسی بزرگی را نسبت به مردم شریف ایران انجام دادند، مردمی که با تحمل شرایط سخت اقتصادی ، با چشم امید به مسئولین کشور از آنها توقع همدلی و وحدت صبورانه و حل مشکلات را دارند. 

جدال نا میمون دیروز گذشت ولی همچنان که فرصت های مسئولیت و خدمتگزاری به سرعت میگذرند ، سرافکندگی برای کسانی میماند که در پیشگاه امام و شهیدان و در محضر رهبر فرزانه و مظلوم مان و درمنظر ملت مجاهد ایران به جای ارائه کارنامه خدمت ، کارنامه جدال سیاسی رابه نمایش گذاشتند،جبران این قصور جز با خدمت خالصانه ممکن نخواهد بود و باید بکوشند که این رنجش خاطر ملت عزیز را جبران کنند . 

بسیار متاسفیم که برخی از همان دقیقه پایانی این جدال نازیبای سیاسی در یکشنبه نامیمون مجلس طراحی دشمنی دیگری را آغاز کرده اند و به قول خود به نقطه پایان نزیک شده اند. 

 

آنها ودیگران به ویژه دشمنان مضمحل شده نظام اسلامی این مرزو بوم بدانند به برکت وجود رهبری فرزانه وملتی مومن ، حتی این قبیل ضعفهای درونی نیز بر صفوف مستحکم مردم اثری نخواهد داشت و انشالله جبران این ندانم کاری ها را امت مجاهد ایران در یوم الله بیست و دوم بهمن همچون گذشته با حضور منسجم و باشکوه خود نشان خواهد داد.  

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:14 http://emamolmontazar.com

با تشکر از دیدار شما از وبلاگ بنده حقیر، با افتخار لینک شدید.
‏(‏الهم عجل لولیک الفرج‏)‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد