در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

پاسخ اوباما به مقام معظم رهبری:" به جای تهدید بیایید تجارت کنیم

 

  


 

وقتی این عکسارو می بینم یاده اون سخن « اباعبد الله الحسین (علیه السلام) » 

 به شمر (لعنه الله علیه) می افتم که آقا بهش فرمود  

 

« تازه می فهمم که چرا جدم رسول خدا فرمود قاتلان تو شبیه سگان و خوکان اند »  

 

داریم می بینیم که دشمنان حضرت صاحب الزمان (عج) هم شبیه سگان و خوکان اند  

 

مرگ بر ظلم و ستم و دشمنان آزادی مردم

 


 

رادیو دیروز: تهدیدات مقام معظم رهبری اوباما را وادار به ارائه پاسخی منفعلانه نمود. 
 
قسمتی از حرف های گزاف و بیهوده اوباما :

 

" رهبر جمهوری اسلامی بهتر است به جای تهدید به نابود کردن شهرهای اسرائیل، زمان بیشتری صرف بهبود شرایط زندگی مردم خود بکند. به گفته او، اگر تحریم‌های غرب ملغی شود ایران می‌تواند شرایط خود را بهبود ببخشد، تجارت خود را توسعه دهد و با دیگر کشورهای جهان از جمله ایالات متحده داد و ستد داشته باشد. وی افزود: «دورنمای آنها باید این مسائل باشد، نه آن که تهدید به نابود کردن شهرهای اسرائیل بکنند.»
 

برای خواندن تمام خبر به ادامه مطلب بروید . . .

به گزارش رادیو دیروز تهدیدات صریح مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال جدید، اوباما را وادار به واکنشی صریح و منفعلانه نمود که برای تشریح آن باید ابتدا به گزیده ای از اخبار مرتبط با بحران های مالی آمریکا در ماه گذشته توجه گردد: 


روزنامه ˈایزوستیاˈ در گزارشی به قلمˈیگور ‌سوزایف ‌گوریفˈنوشت: ‌بودجه ‌دولت ‌آمریکا ‌تا ‌پایان ‌سال ‌مالی ‌جاری ‌به ‌میزان ‌۸۵ ‌میلیارد ‌دلار ‌کاهش می ‌یابد و اوباما قانون مربوط را امضا کرد. بودجه فدرال آمریکا در ۱۰ سال آینده ۲/۱ هزار میلیارد دلار کاهش می یابد و دولت فدرال مجبور به کاهش حقوق کارمندان دولت و تامین مالی برنامه های آموزشی و حتی بخش های دفاعی به میزان ۴۶ میلیارد دلار خواهد شد. در گزارش ایزوستیا به نقل از ˈسرگئی روگوفˈ رییس انستیتو مطالعات کانادا و آمریکا آکادمی علوم روسیه آمده است:  

 

کسری بودجه آمریکا نشانگر این واقعیت است که کاخ سفید دیگر نمی تواند همانند سابق نقش ابرقدرت بلامنازع جهان و رهبر نظام تک قطبی را ایفا کند. تحلیلگر روس افزود: کاهش بودجه نخستین گام از مجموعه تدابیر واشنگتن برای کاهش فاصله شدید میان درآمدها و هزینه های بودجه این کشور می باشد. بر اثر آن، سطح زندگی قشر متوسط آمریکا که اکثریت جامعه این کشور را تشکیل می دهد، کاهش می یابد و موقعیت ژئوپلیتیکی این کشور نیز مخدوش می شود. 


و یا در مطلبی دیگر: 

 

بن برنانکی رئیس فدرال‌رزرو آمریکا در نیمه دوم ماه فوریه سال ۲۰۱۳ میلادی در یک سخنرانی مفصل گفت: اقتصاد آمریکا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است . اقتصاد آمریکا تا اصلاح نهایی راه درازی در پیش دارد و به همین دلیل باید به حمایت‌های خود ادامه دهیم. وی در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در مسکو گفت: «هم‌اکنون نرخ بیکاری در آمریکا حدود هشت درصد است و اقتصاد ما با یک اقتصاد سالم و پویا فاصله زیادی دارد به همین دلیل استفاده از ابزارهای مالی و پولی پیشرفته و نظارت دقیق و همیشگی روی اقتصاد باید ادامه پیدا کند تا بحران کنترل شود.» 

 

و همچنین:
فرد بارنز سردبیر هفته نامه ویکلی استاندارد چاپ واشنگتن Fred Barnes در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت:« اختلافهای بودجه در آمریکا همچنان ادامه دارد. باید تا بیست و هفتم ماه جاری در این خصوص توافقی حاصل شود زیرا درغیراینصورت، دیگر دولت آمریکا قادر به ادامه فعالیت خود نخواهد بود. طرح نهصدو هشتاد و چهار میلیارد دلاری که در این باره در سنای آمریکا مطرح شده بود به علت مخالفتهای جدید مسکوت ماند.

با این تفاسیر رادیو فردا می نویسد اوباما در پاسخ به تهدیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی یکم فروردین ماه سال جاری گفته:

" رهبر جمهوری اسلامی بهتر است به جای تهدید به نابود کردن شهرهای اسرائیل، زمان بیشتری صرف بهبود شرایط زندگی مردم خود بکند. به گفته او، اگر تحریم‌های غرب ملغی شود ایران می‌تواند شرایط خود را بهبود ببخشد، تجارت خود را توسعه دهد و با دیگر کشورهای جهان از جمله ایالات متحده داد و ستد داشته باشد. وی افزود: «دورنمای آنها باید این مسائل باشد، نه آن که تهدید به نابود کردن شهرهای اسرائیل بکنند.»

حال کشوری با این همه مشکلات، و بدهی های بی سابقه مالی،دارایِ ۹۹ درصد مردم معترض به نظام سرمایه داری لیبرالیستی، که شهروندان خود را به علت دیرکرد در پرداخت اقساط، آواره خیابان می کند و خانه های آنان را به نفع بانکها مصادره می کند، مجاز است برای حفظ امنیت خود و به ادعای خود برای حمله ساختگی به دو برج دوقلو، دو کشور اسلامی را اشغال نماید! اما ایران که مدام توسط صهیونیستهای جلاد مورد تهدید واقع می شود حتی حق پاسخ دادن به این تهدید ها را هم ندارد؟ 


در واقع با این پاسخ عجولانه آقای اوباما اعتراف می کند که وی هم با مقام معظم رهبری هم عقیده است که اسرائیل در قواره یک دشمن نیست. و اگر غیر از این می بود، چرا به جای نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اوباما پاسخ تهدیدها را می دهد؟ 


اصلا مگر تحریم ها توسط ایران اعمال شده که رهبرش بخواهد برای رفع آن اقدامی بکند؟ مگر زمان ریاست جمهوری خاتمی که وی و تیم مذاکره کننده هسته ای اش، ساده لوحانه بله قربان گوی شما شده بودند در تحریم هایتان تغییری ایجاد شد؟ یادتان رفته که در همان سالها هم ایران را محور شرارات نامیدید! و چرا انتظار دارید ایران خائنانه از حق مریض های محتاج رادیو داروها و سایر فرآورده های حیاتی هسته ای دست بردارد، تا شما یانکی های فاقد اصالت، خونخوار و دارای هزاران کلاهک هسته ای که تنها مجرم اتمی جهان هم هستید، ایران را از لیست کشورهای تروریست و دارای مردم وحشی و غیر متمدن خارج کنید؟ 


آیا بهتر نیست آقای اوباما به جای آنکه بر مشکلات اقتصادی شگفت انگیز خود دامن زده و مالیتهای اخذ شده از مردمش را برای کشتار مردم بی گناه سوریه با بمبهای شیمیایی توسط تروریستها اختصاص دهدحق ۹۹ درصد مردم خودش را به آنها بپردازد؟ ظاهراً خودتان بیشتر محتاج این راهکار هستید!

نظرات 2 + ارسال نظر
معبر سایبری فندرسک چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:00 http://sayberi174.persianblog.ir/

سلام دادا. باافتخار لوگوت قرار گرفت

سید چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 http://noore-velayatt.blogfa.com/

باسلام
اگر دوست داشتید باهم تبادل لینک داشته باشیم یه سری به وبلاگ ما بزنید وخبرش را بهمون بدید
پایگاه سایبری فرهنگی نور ولایت شهرستان بهبهان شهر شهیدان بقایی ودقایقی وفنی و...
ومن الله التوفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد